Proces zamówień – jak wygląda współpraca z naszą firmą?
Ciekawi Cię, jak przebiega realizacja zamówień i współpraca z naszą firmą? Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki przewodnik, który w pełni wyjaśnia cały proces i pomogą zaoszczędzić Twój czas i przyspieszając realizację zamówienia.
1. Jaki projekt potrzebujesz?
Pierwszym krokiem jest określenie produktu, który Cię interesuje. Jesteśmy w stanie realizować wiele różnorodnych produktów, takich jak
medale,
statuetki,
podziękowania,
dyplomy,
obrazy,
zaproszenia, wiele innych produktów. Na tym etapie ważne jest również określenie ilości sztuk produktu, którą potrzebujesz. Jesteśmy w stanie realizować zamówienia już od 1szt!
2. Jak zacząć?
Na początek proponujemy wejść na stronę
produkty i zorientowanie się co zrobiliśmy do tej pory. Jeśli wybrany tam produkt Państwu odpowiada, należy wybrać wejść w jego szczegóły, wybrać czas realizacji, wpisać w formularz tekst jaki mamy nadrukować lub Wasze logo i dodać do koszyka. Można tutaj wpisać swoje uwagi do projektu.
Jeśli wszystko jest wybrane, dodajemy produkt do koszyka i dokańczamy zamówienie.
Grafik przygotuje projekt do akceptacji w ciągu 2-3 dni roboczych. Projekt należy zaakceptować lub podać poprawki. Wybrany czas realizacji liczymy od dnia akceptacji projektu.
3. Podoba mi się produkt, ale chciałbym zmienić grafikę na inną
Proponujemy sprawdzić stronę
Baza grafik. Jest szansa, że znajdą Państwo inną grafikę, która będzie pasować do wybranego produktu. Baza jest stale powiększana. Przy każdej grafice jest opis, np Lis 28. Możesz go nam podać, abyśmy wiedzieli, na którą grafikę mamy zmienić na wybranym produkcie.
Jeśli nadal nie ma interesującej grafiki, nie ma problemu, dorobimy ją dla Ciebie za darmo!
4. Chciałbym całkowicie inny produkt, którego nie ma na stronie
Wypełnij formularz
Kontakt, podając wszystkie niezbędne informacje, a następnie kliknij przycisk "Wyślij". Możesz również napisać do nas na email:
sklep@krolpolowania.pl. Przygotujemy dla Ciebie wstępną wycenę i prześlemy ją w ciągu 1-2 dni roboczych.
5. Wizualizacja
Po zaakceptowaniu wstępnej wyceny możemy przejść do wizualizacji projektu. Nasi artyści-graficy przygotują dla Ciebie wizualizację gotowego projektu, uwzględniając wszystkie Twoje uwagi i sugestie dotyczące wyglądu produktu.
Finalny projekt będzie odzwierciedlał gotowy produkt. Jeśli w trakcie prac nad projektem będą wprowadzane znaczące zmiany (np. zmiana rozmiaru), wstępna wycena może ulec zmianie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po akceptacji ostatecznego projektu i ustaleniu szczegółów dotyczących płatności.
6. Metody płatności
W zależności od rodzaju produktów, ich ilości i historii wcześniejszych zamówień oferujemy różne metody płatności:
-
Przedpłata: ta forma płatności jest stosowana dla klientów, którzy zamawiają towar u nas po raz pierwszy. Po złożeniu zamówienia otrzymasz fakturę proforma, którą należy opłacić w ustalonym terminie lub paragon w zależności co wybierze klient. Realizacja zamówienia zostanie wstrzymana do momentu opłacenia faktury.
-
Przelew bankowy z odroczonym terminem płatności: ta forma płatności jest przyznawana indywidualnie po uzgodnieniu z klientem. Termin płatności zależy głównie od wielkości i regularności zakupów w naszej firmie.
7. Finalizacja zamówienia
Po zaakceptowaniu ostatecznego projektu i kosztów możesz złożyć zamówienie. Prześlij nam swoje dane do wystawienia faktury oraz adres dostawy i numer telefonu kontaktowego. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ustalonym terminie i dostarczone kurierem pod wskazany adres.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy na dowolnym etapie procesu zamówienia, nasz dział obsługi klienta chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania. Możesz się z nami skontaktować korzystając z
formularza kontaktowego lub dzwoniąc pod jeden z dostępnych numerów telefonu znajdujących się na stronie (531 577 677 od godz 12.00 do 15.00).